Νέα μαμά



Τελικά το να είσαι μητέρα είναι συναρπαστικό και γεμάτο εκπλήξεις! Κάνοντας βόλτα με το καρότσι στον υπέροχο ήλιο και μια που ήμουν μόνη μου με την Ζουζού, το μυαλό μου έτρεχε με χίλια.


Είδα ένα παιδάκι στον δρόμο να πουλάει κουκλάκια. Βρώμικο, ταλαιπωρημένο και θυμωμένο. 
Το μυαλό μου σταμάτησε και καρφώθηκε στην εικόνα. 
Ποιος γονιός το κάνει αυτό στο παιδί του; Σίγουρα όχι ο "φτωχός" όπως γρήγορα θα ισχυριζόταν κάποιοι. 


Πως αντέχει κανείς να κάνει κακό σε ένα παιδάκι..Το μυαλό μου άρχισε να ταξιδεύει..


Ιστορίες από την δουλειά μου...Ιστορίες ανθρώπων που κατέληξαν στην χρήση ουσιών, όμως η διαδρομή τους δεν ήταν πάντα εύκολη. 


Δεν θα ξεχάσω ποτέ μια φράση που είπε ο .... 
Στην οικογένεια υπήρχε κακοποίηση από τον πατέρα και εκείνος, 27 χρονών πια,  έλεγε "δεν μπορεί κάτι θα είχα κάνει και εγώ για να μου φέρονται έτσι". 
Κάτι θα είχα κάνει και εγώ παιδάκι 2, 4, 6 8 χρονών; Τι μπορεί να κάνει ένα παιδάκι που να αξίζει κακομεταχείριση από τους γονείς του ή την συγκάλυψη της; 


Πόσο ανάγκη έχει αυτό το παιδάκι να το αγαπούν! Τόσο μεγάλη ανάγκη που είναι έτοιμο να κατηγορήσει τον εαυτό του για να κατανοήσει την συμπεριφορά των γονιών. 
Γιατί η μητέρα δεν το υπερασπίζεται; 


Θυμήθηκα ανθρώπους που έχουν περάσει πολλά και βλέμματα θολά όταν μιλούσαν για αυτά που έζησαν παιδιά. Ήρθαν στο μυαλό μου εικόνες απελευθέρωσης από αιώνια οικογενειακά μυστικά που κουβαλούσαν και τόλμησαν να τα εξομολογηθούν. Θυμήθηκα πρόσωπα και λόγια που μιλούσαν για ιστορίες που κανείς θα μπορούσε να κάνει ταινία...


Για άλλη μια φορά τους θαύμασα. 


Πάντα ένιωθα οργή για αυτούς του γονείς. Πάντα έβρισκα "θεραπευτικές" ερμηνείες και απαντήσεις στα γιατί, που όμως δεν κάνουν τα βιώματα των πρωταγωνιστών ευκολότερα.  


Όταν γίνεσαι μητέρα έρχονται στο μυαλό θύμησες και μνήμες παιδικές ξεχασμένες.
Καλό είναι να έχεις ξεφορτωθεί τα φαντάσματα του παρελθόντος γιατί το μέλλον του παιδιού σου είναι άδειος υπολογιστής που τον γεμίζεις με data, μνήμες, εικόνες, λέξεις, μουσικές και χρώματα και αρκετό ελεύθερο χώρο να ανασαίνει. 
Μόνο που δεν έχει delete..


Τι καλά που είναι να είσαι περήφανος όταν θα τα αντικρίζεις ξανά και ξανά μεγαλώνοντας!!


Αυτό είναι το στοίχημα της νέας μαμάς...






Αυτό είναι το δικό μου στοίχημα...







Σχόλια

  1. Η μικρή ζουζού είναι τυχερή...αυτό ξέρω εγώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πσστ, εσύ, μαρέσει αυτό που διαβάζω και χαίρομαι!
    Μεγάλωσα και δεν με περίμενες και τώρα πάει :)

    Φιλάκια,

    Ηρακλής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. na σου ζησει το μωρακι!καλη αρχη σε ολα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω πολύ Παπεττα!ετσι θα το λέγαμε στα ελληνικά? ωραίο όνομα!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις