Σε ευχαριστώ που είσαι εσύ





Σε ευχαριστώ αγάπη μου που ήρθες στην ζωή μας
Σε ευχαριστώ που μου γελάς τόσο εύκολα και αβίαστα
Σε ευχαριστώ που μεγαλώνεις ζητώντας τόσο λίγα 
Σε ευχαριστώ που μου ανέδειξες τα ασήμαντα και τα σημαντικά
Σε ευχαριστώ που με κάνεις τόσο να γελάω
Σε ευχαριστώ που με έχεις ανάγκη
Σε ευχαριστώ που με αφήνεις να σε γνωρίσω
Σε ευχαριστώ που είσαι μοναδική
Σε ευχαριστώ που μου μαθαίνεις πως να είμαι η μαμά σου
Σε ευχαριστώ που μου χαρίζεις την ζεστή σου αγκαλιά
Σε ευχαριστώ που εκτιμάς τόσο, ο,τι με χαρά σου δίνω
Σε ευχαριστώ που με αφήνεις να σε προσέχω
Σε ευχαριστώ που γελάς ανεπιφύλακτα
Σε ευχαριστώ που απλώνεις τα χεράκια να σε αγγίξω
Σε ευχαριστώ που είσαι τόσο αγνή και τρυφερή
Σε ευχαριστώ που καμία μέρα δεν είναι ίδια με την προηγούμενη
Σε ευχαριστώ που εκφράζεσαι άμεσα και ανοιχτά
Σε ευχαριστώ που ζητάς τις ανάγκες σου
Σε ευχαριστώ που είσαι τόσο ευγενική
Σε ευχαριστώ αγάπη μου που ήρθες στην ζωή μας
Σε ευχαριστώ που με κοιτάς στα μάτια
         Σε ευχαριστώ μωρό μου,που είσαι εσύ 


Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις