Βόλτα στον δρόμο με το καρότσι;Χρειάζεται πολύ θάρρος!!!!

Βόλτα στον δρόμο με το καρότσι;
Χρειάζεται πολύ θάρρος και υπομονή!!!!


Καιρό τώρα θέλω να μιλήσω για αυτό αλλά φοβόμουν να μην γίνω πολύ γκρινιάρα!!Αλλά όχι!
Δεν είναι γκρίνια να υπερασπίζεται κανείς τα δικαιώματα των πεζών επιτέλους!!!!!
Γίνομαι έξω φρενών κάθε φορά  που επικεντρώνω την προσοχή μου στους ηλίθιους που βάζουν τα αυτοκίνητά τους όπου γουστάρουν και σε κοιτάζουν με βλέμμα αγελάδας αν τους πεις κάτι...
Προχθές λοιπόν, αποφάσισα να φωτογραφίζω όποιο αυτοκίνητο θα έβλεπα να έχει παρκάρει όπου να' ναι...
Βρισκόμαστε σε μια ωραία περιποιημένη περιοχή  της Αττικής που έχει άφθονο χώρο για τους πεζούς και τα αυτοκίνητα και είναι σε γενικές γραμμές ένας περιποιημένος δήμος.
Και δείτε...
Αυτοκίνητο σχολής οδηγών που καλείται να μάθει στους μαθητές της να τηρούν τον Κ.Ο.Κ. ή όχι;
Ο τύπος σκέφτεται "Καλά εγώ δεν ξέρω; Εγώ είμαι δάσκαλος οδήγησης και θα μου πείτε εμένα; Άλλωστε που να παρκάρω το κράτος φταίει. Στην άκρη το βάζω δεν εμποδίζει και κανέναν!"
Ναι αγαπητέ μου, έχεις και εσύ τα δίκια σου με την έλλειψη χώρων για παρκάρισμα. Τι θα γίνει αν όλοι οι "αγανακτισμένοι" με το θέμα αρχίσουμε να αφήνουμε τα αυτοκίνητά μας όπου μας βολεύει χωρίς να σκεφτόμαστε τον διπλανό μας;
Τον διπλανό μας...μεγάλη κουβέντα...Είναι όμως και αυτός άνθρωπος σαν και τους δικούς μας ανθρώπους που αγαπάμε. Θα μπορούσε να είναι ο πατέρας μας, η αδελφή μας, ο παππούς...
Γιατί λοιπόν να τους κάνουμε την καθημερινότητά τους πιο δυσάρεστη;
"Ήθελα να παρκάρω κοντά στο σπίτι μου...Γύρισα χθες πολύ κουρασμένος ύστερα από 12 ώρες δουλειάς και που να έψαχνα..."
Βεβαίως και εσύ έχεις τα δίκια σου φίλε μου... 
Άραγε αναρωτήθηκες ποτέ, που θα πάει το καροτσάκι με τον άνθρωπο με ειδικές ανάγκες που θα έχει την δύναμη και το θάρρος να κυκλοφορεί στον δρόμο;
Θα κάθεται σε αυτό κάποιος που η καθημερινότητά του είναι σκληρή και αν τον κοιτάξεις καλύτερα στα μάτια, ίσως να κερδίσεις ένα δωρεάν μάθημα ζωής. Θέλει να ζήσει!Θέλει να μπορεί να κυκλοφορεί ελεύθερος στους δρόμους παρά την αναπηρία του!Ας τον διευκολύνουμε...
Αυτή είναι μάλλον γυναίκα..."Δεν μπορούσα να κουβαλήσω τα ψώνια και το άφησα κάτω από το σπίτι. Άλλωστε αύριο θα το πάρω πρωί πρωί!!"
Ναι καλή μου...η ρουτίνα σου είναι σίγουρα φορτωμένη με δύο παιδάκια και έναν άντρα που δεν συμμετέχει στις δουλειές του σπιτιού!!Και η Χριστίνα όμως που μένει δίπλα σου και περνάει τα ίδια γιατί να αναγκάζεται να διασχίζει τον δρόμο για το σπίτι της κάνοντας ζιγκ-ζαγκ...
Ίσως αν βοηθούσατε η μία την άλλη και μετά πίνατε και ένα καφεδάκι να τα πείτε λίγο παρεούλα; 
"Ωχ μωρέ μας έβαλαν και τα πασαλάκια να πούμε!!! Εγώ θα παρκάρω όπου γουστάρω δεν θα μου πει κανένας!!!Ας φτιάξουν πρώτα όλα τα άλλα και μετά παρκάρω και εγώ νόμιμα!!!"
Εντάξει! Σου αρέσει πολύ το ψιλο - σπορ αυτοκίνητό σου! Ο.Κ. 
Σε κάνει καλύτερο άνθρωπο όμως από τους γύρω σου; Τα πασαλάκια μάλλον τα έβαλαν για να αποφύγουν αυτό που μόλις έκανες!!
"Θέλω να το αποσύρω αλλά δεν έχω χρόνο.Γι' αυτό το έβαλα στο πεζοδρόμιο να μην ενοχλεί." 
Ενοχλεί καλέ μου, ενοχλεί τους ταλαίπωρους τους πεζούς που κυκλοφορούν ανάμεσά μας...
Ας μην τους φερόμαστε σαν να είναι παράσιτα!!
"Έτσι με βόλεψε...πετάχτηκα εδώ πιο κάτω σε μια δουλειά δεν θα αργήσω"
Δηλαδή να σε περιμένω για να περάσω ή να κατέβω στον δρόμο με το καροτσάκι της Ζουζούς ...
Μάλλον το δεύτερο...Αδιαφορία...Παρτακισμός...Βολή...
"Γιατί ενοχλώ; Αφού δεν κλείνω ολόκληρο το πεζοδρόμιο έχω αφήσει λίγο χώρο!!"
Δεν μας φτάνει ο λίγος χώρος που μας αφήνεις αδελφέ μου...Είμαστε πολλοί σε αυτή την πόλη και έχουμε ανάγκη από χώρο πίστεψέ με...
Χωράμε όλοι σε αυτή την ζωή και μπορούμε να περνάμε και καλά μεταξύ μας.
Τι ωραία που θα ένιωθα αν αντί για αυτό μου έλεγε "χρειάζεστε βοήθεια με το καρότσι;"
"Και τι σε νοιάζει εσένα που παρκάρω εγώ το αυτοκίνητό μου!!!!Δικός σου είναι ο δρόμος;"
Ναι υπάρχουν και οι τύποι σαν εσένα! Αλαζόνες, "μάγκες" και τραγικά φοβισμένοι άνθρωποι που δεν αντέχουν να τους πλησιάσεις και για αυτό φροντίζουν να σε πετάνε βίαια μακρυά τους!!
Εδώ έχει δύο αυτοκίνητα στην σειρά επάνω στο πεζοδρόμιο...
"Ε καλά εγώ σε πείραξα και αυτός πάρκαρε δεν βλέπεις;"
Το σύνδρομο που μας κατατρώει...Να μην κάνω τώρα πολιτική κουβέντα αλλά σας θυμίζει κάτι; 
Υπάρχει σοβαρό πρόβλημα ανάληψης ευθύνης στην αγαπημένη μας... Ελλαδίτσα...
Γυναίκα,"Ε δεν φταίω εγώ έχω μια δυσκολία στο παρκάρισμα..."
Ναι κοριτσάκι μου,αλλά σκέφτηκες ποτέ να κάνεις λιγάκι εξάσκηση στον ελεύθερο χρόνο σου για να βελτιωθείς; Πάντα υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης αν κάποιος το επιθυμεί και πίστεψέ με, είναι ωραίο να μην δίνεις το δικαίωμα στους κάφρους να σου λένε "πήγαινε στην κουζίνα σου!"
Γυναίκα και πάλι φαντάζομαι, έβαλε το χαριτωμένο της γαλάζιο αυτοκινητάκι επάνω στο πεζοδρόμιο φαρδιά πλατιά και έφυγε ήσυχη!!! "Δεν μπορώ να περπατήσω πολύ με αυτά τα παπούτσια..."
Μου αρέσει πολύ αυτό το γαλαζάκι στο αυτοκίνητό σου και είμαι σίγουρη ότι θα ταιριάζει με τα νύχια σου,αλλά αυτό δεν σου δίνει το δικαίωμα να μου κλείνεις τον δρόμο...Μήπως να είχες ένα ζευγάρι ίσια παπούτσια στο αυτοκίνητο για να μην κουράζονται τα ποδαράκια σου;
Ο απίστευτος!!Επάνω στο πεζοδρόμιο και μάλιστα οριζόντια!!!Σίγουρα θα μένει από επάνω ή είναι δικό του το μαγαζί!
Τι να πει κανείς σε αυτόν τον τύπο;!!!!Εδώ θυμώνω!!!!
Και πάλι γυναίκα σκέφτομαι...
"Λιγάκι θα το αφήσω να πεταχτώ στα μαγαζιά!!"
Το δικό σου το λιγάκι μπορεί να είναι πολύ για μένα...Το σκέφτηκες; 
Σε μία βόλτα μιας ώρα με το καρότσι ανέβηκα και κατέβηκα στο πεζοδρόμιο 134 φορές!
Είμαι σίγουρη πως τα έχεις περάσει και εσύ, αλλά δεν είναι τώρα η σειρά μου πίστεψέ με...Θα μπορούσε το γεγονός ότι τα πέρασες και εσύ να κάνει την δική μου ζωή καλύτερη αν χρησιμοποιούσες την πολύτιμη εμπειρία σου πιο γενναιόδωρα...
Και φτάνουμε στον πεζόδρομο...Πεζόδρομο....Ναι...Και αυτός τι ακριβώς κάνει; 
"Ε καλά μωρέ πίνω ένα καφεδάκι...δίπλα είμαι...ωχ αδελφάκι μου..."
Ε τώρα μου έρχεται μία μόνο λέξη, δυστυχώς...."Ελληνάρας"
Τώρα έγιναν πολλοί επάνω στον ίδιο πεζόδρομο σκέφτηκα...Δεν ξέρω ποιον να πρώτο διαλέξω για να συγχαρώ...


Οι παραπάνω διάλογοι είναι της φαντασίας μου. Θα σας πω όμως και έναν πραγματικό. Ένα από τα αυτοκίνητα που ήταν επάνω σε πεζοδρόμιο.Ακριβώς μπροστά μια ηλικιωμένη κυρία που ποτίζει τα λουλούδια στον κήπο της. 
Την ρωτάω "ξέρετε ποιος πάρκαρε εδώ παρακαλώ;"
"εγώ γιατί;"
"γιατί παρκάρατε επάνω στο πεζοδρόμιο;"
"για να ποτίσω τα λουλούδια μου"
"ναι καλά κάνετε αλλά γιατί επάνω στο πεζοδρόμιο;"
"για να ποτίσω τα λουλούδια μου"
"ναι αλλά γιατί επάνω στο πεζοδρόμιο;"συνεχίζω εγώ με το πιο αθώο και επιτηδευμένα αφελές ύφος που διαθέτω...
"για να ποτίσω τα λουλούδια μου και μετά θα φύγω"
Ο.Κ. κατάλαβα ότι θα μπορούσαμε να συνεχίσουμε αυτό τον διάλογο χρόνια και να μην υπάρχει επικοινωνία...
Μου θύμισε τους Α.Μ.Α.Ν. http://www.youtube.com/watch?v=SKviqo7hqj8&feature=related 
και άρχισα να ψάχνω τον Μπάμπη τον σουγιά και την Μαριώ την τσίμπλα!!!!


Κουράστηκα...είναι περισσότεροι από όσο νόμιζα...Είναι πολλοί και δεν ξέρω από που να το πιάσω...


Έχω αποφασίσει να μην κοιτάζω τους ανθρώπους στραβά, ανταγωνιστικά καχύποπτα και θυμωμένα... Είναι καλύτεροι από ότι μας φαίνεται με την πρώτη ματιά αν μπούμε λιγάκι στην θέση τους...Για λίγες μόνο στιγμές. 
Έχω αποφασίσει όμως επίσης να μην ανέχομαι ,όσο μπορώ και τους κάφρους γύρω μου.
Έχω νιώσει πολλές φορές ανυπεράσπιστη από την πολιτεία...αυτό είναι αλήθεια...δυστυχώς...Δεν θα αφήσω όμως τον εαυτό μου ανυπεράσπιστο και από εμένα την ίδια...
Ελάτε να γίνουμε πολλές!!

Σχόλια

  1. Πολύ καλά τα λες, αλλά δίκιο δεν πρόκειται ΔΥΣΤΥΧΩΣ να βρεις πουθενά!!!!! Όταν βγάζω τη μικρούλα μου με το καρότσι, τις περισσότερες φορές περπατάμε μέσα στο δρόμο γιατί είτε τα πεζοδρόμια είναι πολύ στενά και δεν χωράει το καρότσι, είτε ακόμα και αν τα πεζοδρόμια είναι κάπως άνετα έχουν βάλει κάποιοι ασυνείδητοι τα αυτοκίνητά τους πάνω και δεν χωράμε και πάλι!!!!! Οπότε ρισκάρω και τη ζωή μου αλλά κυρίως του παιδιού μου και περπατάμε μέσα στο δρόμο...... ΔΥΣΤΥΧΩΣ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι και φαντάζομαι θα σου κορνάρει και κανένας ηλίθιος γιατί του κόβεις την φόρα στον δρόμο....

      Διαγραφή
  2. Πόσο μα πόσο δίκιο έχεις...μακάρι να μπορούσε να μπεί ο καθένας από εμάς στην θέση του άλλου έστω και για λίγο τότε ίσως να μην υπήρχαν όλα αυτά τα καθημερινά που μας κάνουν την ζωή δύσκολη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. A ρε Μαριανθούλα...μόνο να ξέρεις πόσες φορές έχω μαλώσει με τα μωρά παραμάσχαλα και το καρότσι να το σέρνω στο δρόμο και να τρελαίνομαι και να σκοτώνομαι γιατί είναι οι άνθρωποι γαιδούρια....Εχω κολήσει εγώ αυτοκόλητα γαιδουριών σε παρμπριζ....κι ακόμη κολάω με την πρώτη ευκαιρία! Θέλει κάτι που δεν το έχουμε ως λαός ( αν όχι όλοι τότε ένας μεγάλος πληθυσμός) σεβασμό προς τον συνάνθρωπο και παιδεία....Τελεία και παύλα!!! φιλιά μικρή και καλό κουράγιο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. παιδεία ναι καλλιέργεια πνευματική και ψυχική αυτά μας λείπουν...βέβαια φαντάζομαι ότι ο καθένας από αυτούς για το ΔΙΚΟ ΤΟΥ παιδί θα κάνει στην άκρη...
      ναι εκείνα τα τέλεια αυτοκόλλητα που τύπωνε το Λιθογραφείο!έχεις ακόμα;

      Διαγραφή
  4. Τα λες πολύ ωραία! Με πολύ δόση χιούμορ! Εγώ τσατίζομαι στα εμπορικά κέντρα ή σούπερ μάρκετ με εξ. πάρκιγκ που παρκάρουνε στις θέσεις για αναπήρους ή στις θέσεις για γυναικες με παιδιά! Ξέρεις πόσους έχω ξεπαρκάρει εγώ!
    Σε κοινοποιώ στο ανθομελι (fb)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ!
      τους έχεις ξεπαρκάρει έ; μπράβο!πολύ δυναμική!!!και πολύ καλά κάνεις!!!

      Διαγραφή
  5. να παρεις αυτοκολλητα ειμαι γαιδαρος παρκαρω οπου βρω και να κολλας αρχικα στο τζαμι και μετα ανα δεν καταλαβαινουν στο τζαμι του οδηγου δυο δυο για να μην βλαπει να οδηγησει::: αυτα!!!!!!!

    http://www.streetpanthers.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μπράβο! τα ξαναβρήκα..γιατί τα πρώτα που είχα μου τα είχαν δώσει στην δουλειά και δεν ήξερα που να τα βρω!!!
    thanks!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις