ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!

Πόσο μου αρέσουν οι γιορτές της "υποχρεωτικής διασκέδασης"!! Αντιφατικό, ανούσιο, κενό, εμπορικό, τετριμμένο...


Κι όμως...
Είναι απόφαση. Είναι απόφαση μέσα στην μοναδική πραγματικότητα του καθενός πως θα εντάξει την χαρά...αν θα της επιτρέψει να μπει μέσα...
Είναι απόφαση αυτή η αίσθηση ελευθερίας που μου δίνουν οι απόκριες.

Ευκαιρία να δοκιμάσω ρόλους.

Ευκαιρία για χορό , που έτσι κι αλλιώς δεν μου ξεφεύγει.

Ευκαιρία να κρυφτώ πίσω από μια μάσκα για λίγη ώρα...τι απολαυστική μοναξιά και στιγμιαία απομόνωση!

Ευκαιρία να γίνομαι παιδί, παιδί όσο πιο συχνά μπορώ και αντέχω γιατί τα χρόνια περνούν ¨μαμά¨.

https://www.youtube.com/watch?v=MZ1A55fUmB4

Ευκαιρία να γίνω γελοία, αστεία, τρομακτική, περίεργη...





Ευκαιρία να εξασκήσω το νόημα της απόφασης. Α
Αποφασίζω, στο μέτρο του δυνατού και του πραγματικού εγώ πως θα βιώσω τις στιγμές μου. Με θλίψη και βαρεμάρα; Με υποτίμηση για τις απόκριες; Με τρέλα και χαρά; Με όλα αυτά μαζί ανάλογα με την στιγμή; Ξέρω όμως καλά πως είναι στο δικό μου χέρι να περάσω καλά, να απολαύσω, να φτιάξω τις μικρές στιγμές μου και να ζήσω την κάθε στιγμή.

Όχι δεν βαριέμαι.
Όχι δεν είμαι ξεκούραστη.
Όχι δεν ζω στην κοσμάρα μου.
Με τσακίζει η εφορία!
Πληρώνω ασφάλεια για περίθαλψη την οποία δεν έχω!!
Είμαι πάρα πολύ θυμωμένη με την υπόθεση ¨Γεωργιάδη¨!
Τρέχω καθημερινά να προλάβω.
Κάνω μάλλον μια δύσκολή δουλειά στην απεξάρτηση.
Τα παιδιά μου δεν είναι πάντα χαμογελαστά αλλά φυσικά ενίοτε μεταλλάσσονται σε μικρά τερατάκια!!
Μερικές φορές μιλώντας με τον Δ. νιώθω μέχρι το κόκκαλο το βιβλίο "Άντρες από τον Άρη γυναίκες από την Αφροδίτη! "https://www.scribd.com/document/221429205/%CE%86%CE%BD%CF%84%CF%81%CE%B5%CF%82-%CE%91%CF%80%CE%BF-%CE%A4%CE%BF%CE%BD-%CE%86%CF%81%CE%B7-%CE%93%CF%85%CE%BD%CE%B1%CE%AF%CE%BA%CE%B5%CF%82-%CE%91%CF%80%CE%BF-%CE%A4%CE%B7%CE%BD-%CE%91%CF%86%CF%81%CE%BF%CE%B4%CE%AF%CF%84%CE%B7

Θα ήθελα να έχω καλύτερες αποδοχές.
 Μου λείπουν οι φίλοι από την Θεσσαλονίκη.


Μεγαλώνω και ο χρόνος περνάει από επάνω μου αμείλικτα.
Κάνω δύο ώρες την ημέρα μέσα στο αυτοκίνητό για να πάω και να γυρίσω στην δουλειά μου!
Και θα μπορούσα να λέω και να λέω και να λέω και τελειωμό δεν έχει αυτή η ρημαδολίστα.
Κια θα μπορούσα να συνεχίσω να λέω και να λέω και κάποιες φορές το έχω ανάγκη να λέω όμως όχι τώρα, όχι σε αυτήν εδώ την ανάρτηση.
Είναι απόφαση.
Και ναι είναι έτσι ρε γαμώτο. Και κάποια πράγματα παλεύονται, κάποια κουράζουν , κάποια πονάνε, κάποια πληγώνουν, κάποια δεν έχουν γυρισμό.

Είναι όμως έτσι. Αυτά και πολλά άλλα είναι έτσι. Και μέσα σε αυτά καλούμαι να φτιάχνω την πραγματικότητα μου.
Και αποφασίζω μέσα σε αυτά και άλλα να είμαι καλά! Αποφασίζω πως κανένας λογαριασμός δεν θα μου κλέψει την χαρά της στιγμής.

Όχι οποιασδήποτε στιγμής. Της στιγμής εκείνης που εγώ θα ονομάσω χαρά, απόλαυση, time out, ηρεμία, διασκέδαση, γαλήνη. Της δικής μου στιγμής όταν είμαι μόνη ή ανάμεσα σε άλλους. Αυτή την στιγμή την κάνω δώρο στον εαυτό μου. Όχι γιατί δεν βλέπω, ή δεν έχω  με τι να στεναχωρηθώ. Αλλά γιατί θέλω, γιατί μου αξίζει αυτή η στιγμή είναι δική μου!!


https://www.youtube.com/watch?v=viRQRY4v12c

Ναι κάθε πρωί που πηγαίνω στην δουλειά μου και κάνω μία ώρα, δεν είναι μία ώρα στην κίνηση της Αθήνας που υποφέρω. Είναι η δική μου στιγμή στην Αθήνα που αγαπώ.

Μουσική, ραδιόφωνο που τόσο αγαπώ, καφεδάκι ειδικά τώρα http://www.nestle.gr/brands/coffee/nescafefrappe και

ΚΑΛΗΜΕΡΑ !!!


Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις