Είμαι πολύ θυμωμένη αυτές τις μέρες!!!

Είμαι πολύ θυμωμένη αυτές τις μέρες!!!Μένοντας στην Θεσσαλονίκη και περιμένοντας να γεννήσει η αδελφή μου!!!!προσπαθώ να τακτοποιήσω και κάποιες δουλειές. 
Δουλειές που έχουν να κάνουν με το δημόσιο και την κατάντια του!!!!!
Δεν είμαι από αυτούς που πιστεύουν ότι για όλα φταίνε οι δημόσιοι υπάλληλοι,όχι. Αλλά σιχαίνομαι την νοοτροπία του κακότροπου υπαλλήλου που με βαρεμάρα και ελαφριά τη καρδία σου κάνει την ζωή δύσκολη!!!!!
Δεν ήξερα ότι είναι τόσο δύσκολο να ασφαλίσεις το παιδί σου σε ένα ταμείο ή να αναγνωρίσεις μεταπτυχιακά από πανεπιστήμιο παγκοσμίως αναγνωρισμένο.
Στον ΔΟΑΤΑΠ σου λένε πως είναι θέμα χρόνου μόνο, μια που ο φάκελλος σας είναι πλήρης, αλλά αυτός ο χρόνος είναι ΠΟΛΛΟΙ ΜΗΝΕΣ!! 
Και διάφορα άλλα πιο εσωτερικά της δουλειάς μου στα οποία δεν θα ήθελα να αναφερθώ,που όμως αντικατοπτρίζουν το μπάχαλο που υπάρχει τόσα χρόνια με απογοητεύουν και είναι λυπηρά!!!!!!!


ΘΥΜΟΣ!!!ΠΟΛΥΣ ΘΥΜΟΣ!!!!!
Γιατί εκπλήσσομαι κάθε φορά με την αφέλειά μου πως κάποια πράγματα θα γίνουν γρήγορα και εύκολα γιατί στο μυαλό μου είναι απλά!!
Μοιάζω με πράσινο βλακόψαρο έξω από τα νερά του που όλοι το κοιτάνε με απορία που αγανακτεί!!!
Όχι λοιπόν!!!
Δεν είμαι εγώ το βλακόψαρο που θεωρώ αυτονόητο πως όταν πάω στην δουλειά μου, πάω για να δουλέψω με όρεξη και συνέπεια. 
Δεν είμαι εγώ το βλακόψαρο που θέλω όταν πάω στο ασφαλιστικό ταμείο να μου συμπεριφερθούν όπως μου αξίζει και να με εξυπηρετήσουν όπως οφείλουν γιατί για αυτό πληρώνονται. 
Δεν είμαι εγώ το βακόψαρο!!!!
Σε όλους αρέσει το βρώμικο φαγητό αλλά σε κανέναν δεν αρέσει η παχυσαρκία!!!!
Αυτή η ψιλομύτα κυρία καθόταν αναπαυτικά στον υπολογιστή της, που από τον τρόπο που μιλούσε φαντάστηκα μέχρι και ότι τον είχε κλειστό, και μου έλεγε χαλαρά, "δεν σας βρίσκω στο σύστημά μας...". φυσικά μετά από το κατάλληλο ...... με βρήκε μια χαρά!!!
Λυπάμαι που δεν υπάρχει ένα μαγικό ραβδί να μας ξεχωρίσει...
Λυπάμαι που στην χώρα μας μπαίνουμε όλοι στο ίδιο καζάνι που βράζει...
Η χώρα του ήλιου, της καλύτερης θάλασσας, του καφέ, του καλού φαγητού. Η χώρα που θα μπορούσε να είναι παράδεισος αν οι ιθαγενείς της την αγαπούσαν περισσότερο από τον εαυτό τους. 
Προχθές που προσπαθούσαμε να παρκάρουμε, ήρθε μπροστά μας μια κοπέλα. Πάρκαρε πιάνοντας δύο θέσεις και ευγενικά της ζητήσαμε να κάνει λίγο μπροστά για να χωρέσουμε. 
"ΟΧΙ". 
Το δια νοήστε; Δεν μπορώ να φανταστώ να μου ζητούσαν κάτι τόσο εύκολο και ασήμαντο και να έλεγα όχι....
Τους λυπάμαι αυτούς τους ανθρώπους. Θυμώνω αλλά περισσότερο είναι για λύπηση. Μοιάζουν στην ζωή νικητές όμως το βράδυ πριν κοιμηθείς αν δεν δίνεις δεν έχεις κανέναν στα αλήθεια να σκεφτείς.... Τι θλιβερό... Η μοναξιά του παρτάκια....
Είμαστε ένας όμορφος λαός που πολύ φοβάμαι ότι έχει πολλούς μόνους παρτάκιδες να κυκλοφορούν ανάμεσά μας....
Και η χώρα έχει ναυαγήσει αλλά κανείς δεν νοιάζεται στ' αλήθεια... Η ευθύνη γίνεται μπαλάκι και αλλάζει χέρια διαρκώς. Πάντα φταίει κάποιος άλλος...Δύσκολα ακούς κάποιον να λέει ναι...Συμμετείχα και εγώ στην φοροδιαφυγή γιατί δεν κόβω αποδείξεις...
Και ακόμα δεν σου δίνουν απόδειξη αν δεν το ζητήσεις....Καμουφλαρισμένοι στο ένδυμα του θύματος των πολιτικών και με την δικαιολογία , τι να πληρώσει αφού όλα πάνε στην μαύρη τρύπα....
Και δυστυχώς είναι αλήθεια.... 
Τα πάντα κινούνται με ρυθμούς χελώνας. 
Μόνο που η χελώνα έχει το καβούκι της να κρυφτεί...
Εμείς...
Έκλεισα τα 39 μου χρόνια πριν από λίγες ημέρες και είναι η πρώτη φορά που νιώθω πως μου κλέβουν την ζωή. Μια κούραση με τους ανθρώπους όχι που με περιβάλλουν άμεσα, σε αυτούς είμαι ευγνώμων. 
Αλλά με εκείνους που δεν δίνουν τίποτα σε αυτή την κοινωνία.... και μόνο τρώνε. Θεωρούν πως επειδή κάποιοι είναι πλουσιότεροι εκείνοι δικαιούνται να μην δουλεύουν να μην βοηθάνε τον διπλανό τους, να μην ακούνε, να μην...Θυμωμένοι άνθρωποι...
Κοινωνία σημαίνει ανταλλαγή, συνδιαλλαγή, επικοινωνία, δικαιοσύνη,συντροφικότητα,  συνύπαρξη....
Κανένας δεν μπορεί να μου κλέψει την ελευθερία μου. 
Κανένας δεν μπορεί να με εμποδίσει να γελάω, να ονειρεύομαι, να ταξιδεύω, να αγαπάω, να συντροφεύω τους συνοδοιπόρους μου στην ζωή...να ζω....
Δεν θα τους κάνω αυτή την χάρη όμως έχω την ανάγκη που και που να εκφράζω τον θυμό μου...
Όποιος θέλει να ζει κρυμμένος στην μαύρη τρύπα του νομίζοντας ότι δεν τον βλέπουμε...ας παραμείνει...δεν πειράζει αρκεί να κάνει ησυχία....
Σε όποια δύσκολη καθημερινότητα υπάρχει πάντα η δυνατότητα βελτίωσης στην χώρα μας. Αν υπάρχει το θάρρος της ανάληψης της ευθύνης...τότε ίσως γίνουμε καλύτεροι...
Δεν ξέρω για εσάς...εμείς πάντως θα το προσπαθούμε...
Η ζωή μας μας ανήκει και δεν θα μας την χαλάσει κανένα παράσιτο. Μπορεί να θυμώνω, να μου χαλάει την στιγμή ή την ημέρα, αλλά...θα ζήσω όπως μου αξίζει....ή τουλάχιστον θα το προσπαθώ με χαρά!!!

Οι φωτογραφίες του βυθού είναι από καταδύσεις της αδελφής μου...ΤΕΛΕΙΕΣ!!!!
Αυτή την τελευταία διαλέγω την χρωματιστή...
Χαμογέλα κοιτάζοντάς την...
χαμογέλα έστω και ψεύτικα ...
χαμογέλα κρυφά αν ντρέπεσαι....
χαμογέλα...
έλα χαμογέλα λιγάκι ακόμα....
χαμογέλα και σε λίγο θα δεις πως θα γίνει το χαμόγελο δικό σου...αληθινό...


Σχόλια

  1. Αχ κοριτσάκι πόσο θράσος υπάρχει τριγύρω. Όσο είμαστε παρτάκιδες, δεν θα αλλάξει τίποτα. Είναι το κύριο χαρακτηριστικό του Έλληνα τα τελευταία χρόνια.
    Ποντάρω όμως στις γενιές που έρχονται, σε αυτές που μεγαλώνουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να είναι καλύτεροι,αν και φοβάμαι να αντίκρισω τα παιδια τους.....

      Διαγραφή
  2. Δυστυχώς τα δίκαια σου τα έχεις!!! Πόσο θα ήθελα να σε πω υπερβολική ή ψεύτρα ή κάτι τέλος πάντως... Αλλά δυστυχώς έχεις δίκαιο σε όλα. Αλήθεια σας είπε όχι;;; Νομίζω ότι αυτό με εντυπωσίασε περισσότερο... ίσως γιατί είμαι από αυτούς που μόνη μου θα ρωτούσα αν θέλετε να κάνω λίγο μπροστά. Τέλος πάντων. Μου άρεσε πολύ πως συνδύασες ορισμένες φωτογραφίες (οι οποίες είναι τέλειες) με τα λεγόμενά σου... Μέσα στο θυμό σου μας έβγαλες και λίγο γέλιο.. ή τουλάχιστον σε μένα. Λέτε να έχω τίποτα γιατρέ μου;;;χιχιχ! (έτσι, για να ελαφρύνω λίγο το κλίμα!) Callie by Anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οι φωτογραφίες είναι απο την Αίγυπτο που είχε παει η αδελφή μου με τον καλο της για καταδύσεις!φοβερες!!κουβαλανε τρέλα μάλλον γιατί εγώ που δοκίμασα στα 3 μέτρα......Χε........κα!!
    Όσο για τα υπόλοιπα...τι να πει κανείς......αυτή ηβτυπισα ήταν πράγματι το αποκορύφωμα!!δεν το περιμένεις ρε παιδι μου.Τουλαχιστον χαίρομαι που ακόμα ξαφνιαζομαστε με κάτι τέτοια γιατί παει να πει πως υπαρχει μπέσα και ελπίδα!!!Γίαυτο ας περιμένουμε τα καλύτερα! Θα έρθουν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γερά νεύρα χρειαζόμαστε στην Ελλάδα! Ποτέ δεν θα γίνουμε άνθρωποι μου φαίνεται!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πόσο δίκιο έχεις!
    Να είσαι θυμωμένη και να είμαστε θυμωμένοι!

    Οι φωτογραφίες είναι πολύ όμορφες και μοναδικές. Μπράβο στην αδελφή σου!

    Καλά να περνάς.
    Ζαμπία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μόνο να μην μας πνίξει το δίκιο!!
      ναι τρελοκομείο κάνανε καταδύσεις με καρχαρίες και τεράστια ψάρια!!!
      μόνο που το σκέφτομαι...αλλά το τοπίο του βυθού...μαγικό!!

      Διαγραφή
  6. Τέλειες φωτογραφίες!!!Συγχαρητήρια στην αδερφή σου!!! Όσο για το άλλο, δικαιολογημένα τα νεύρα!!!Πρώτα η γραφειοκρατία, και μετά η διάθεση του καθένα να σε εξυπηρετήσει!!!Μόνο αν είμαστε πολύ τυχεροί και πέσουμε σε άνθρωπο, θα τελειώσουμε τη δουλειά μας με χαμόγελο και χωρίς ταλαιπωρία!!!Στην Ελλάδα ζούμε, συνηθισμένοι είμαστε...Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Λυπάμαι που το παμπάλαιο σύστημα εξυπηρετήσεως δεν έχει αλλάξει, ο υπολογιστής τι να κάνει από μόνος του, εμείς τον χειριζόμαστε. Τέτοιοι άνθρωποι δεν έπρεπε να εργάζονται σε τέτοιες θέσεις.

    Οι φωτογραφίες απίθανες!!! Έστω κι αργά ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ!!! Χάρηκα πολύ που βρεθήκαμε! Καληνύχτα από το Τορόντο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μικρή έμαθα τα νέα σου κι έφριξα!! Λυπάμαι πολύ για όλο αυτό που περνάς, που περνάμε και δεν τελειώνει...σαν το βαρέλι να μην έχει πια πάτο!! Τι κρίμα στ'αλήθεια...
    Καλό κουράγιο...το σχόλιο σου για την επισήμανση με έστειλε...συγκινήθηκα πολύ...αχ!! δεν θα ξανακάνω επισήμανση μικρή μου...φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις