Δεν θέλω να είμαι η ομορφότερη. Άλλωστε όλοι ξέρουμε ότι η ομορφότερη είναι η Χιονάτη!


Που πάνε οι αξίες μας και φεύγουν?
Είναι στιγμές που τις βλέπω να απομακρύνονται.
Είναι στιγμές που τις φωνάζω πίσω και δεν γυρνάνε πια.
Είναι στιγμές που με αγνοούν , δεν απαντάνε.



Μα τι στο καλό! Μεγαλώνω και δεν τις  βλέπω καλά ή εκείνες θόλωσαν και πάνε...

Δεν θέλω να τρέχω πιο γρήγορα από εσένα. Θέλω να τρέχω όσο πιο γρήγορα μπορώ.



Δεν πηδάω πιο ψηλά από εσένα πηδάω όσο πιο ψηλά μπορώ.

Δεν θέλω να σου πάρω τον αέρα. Θέλω να αναπνέω τον καθαρό αέρα που δικαιούμαι γαμώτο.

Δεν με νοιάζει να είμαι καλύτερη από εσένα. Αδιαφορώ. Θα έχω όμως τον χώρο να είμαι όσο καλή μπορώ και αντέχω.

Δεν μου χρειάζεται να είμαι πιο πλούσια από εσένα. Και να ήθελα δεν μπορώ άλλωστε, προσβάλει τις ρημάδες τις αξίες μου.
Θέλω όμως να έχω την αξιοπρέπεια να περιγράφω στα παιδιά μου την ανθρωπιά με παραδείγματα αληθινά.
Θέλω να μπορώ να αμείβομαι για την δουλειά μου γιατί είναι σημαντική για εμένα και την κάνω όσο πιο καλά μπορώ.
Ποτέ δεν θα είμαστε ίσοι σε αυτό τον κόσμο το ξέρω. Το έχω καταλάβει πια. Θέλω όμως να μπορώ να ελπίζω σε αυτό. Για πάντα...

Δεν θέλω να είμαι η ομορφότερη. Άλλωστε όλοι ξέρουμε ότι η ομορφότερη είναι η Χιονάτη!

Image result for χιονατη εικόνα


 Μου αρέσει ο εαυτός μου όπως είναι. Λίγο κοντή, λίγο μεσαία, λίγο καστανή, λίγο μεγάλη μύτη λίγο μικρή, λίγο σκληρή λίγο μαλακή, λίγο γελαστή λίγο λυπημένη, λίγο κουρασμένη λίγο φράπα, λίγο ανέμελη λίγο προβληματισμένη, λίγο ήρεμη λίγο έξαλλη, λίγο μοναχική λίγο κοινωνική. 

Δεν θέλω τα παιδιά μου να είναι πιο όμορφα , πιο έξυπνα, πιο καλοί μαθητές απ΄τα δικά σου παιδιά.

Αδιαφορώ.
Θέλω να είναι καλά με τον εαυτό τους.
 Άλλωστε εγώ τα αγαπώ ότι και αν γίνει. 
Μην μου κάνεις λοιπόν κριτική για τον τρόπο που τα φροντίζω. Άσε με, κάνω το καλύτερο που νομίζω. Προσπαθώ πολύ ξέρεις. Μην ανησυχείς, όταν χρειάζομαι άλλες ματιές τις ζητάω δεν ντρέπομαι, με βοηθάει.


Δεν θέλω να σε ανταγωνιστώ. Μη φοβάσαι δεν κινδυνεύεις από εμένα.
Δεν ανταγωνίζομαι. απλά αγωνίζομαι και δεν είναι πάντα εύκολο.
Γι αυτό έχω ανάγκη καμιά φορά να ακούω ότι τα πάω καλά, ότι μπορώ να συνεχίσω. 


Θέλω να είμαι αρκετά καλή για τον εαυτό μου. Όχι καλύτερη από εσένα. Αδιαφορώ.
Θέλω να ξέρω ότι προσπάθησα, ότι δεν το έβαλα κάτω. Θέλω να μην τα παρατάω απλά.
Εγώ, είναι δική μου ανάγκη. Όχι σε σχέση με εσένα, εγώ μόνο εγώ.

Δεν θέλω να είμαι σοφή. Όλοι ξέρουμε ότι σοφός είναι μόνο ο Μπάρμπα Στρούμφ.

Image result for μπαρμπα στρουμφ εικόνα


 Θέλω να εξελίσσομαι, να μαθαίνω, να προοδεύω.
Αγαπώ την μυρωδιά του βιβλίου όταν είναι καινούργιο.

Θέλω να έχω χρόνο για εμένα.
Δεν σου κλέβω τον δικό σου χρόνο μην στραβώνεις. Θέλω να μπορώ να ξεκουράζομαι μέσα σε αυτή την καθημερινότητα και το κάνω.
Θέλω να φροντίζω τον εαυτό μου γιατί αν δεν το κάνω εγώ πρώτα πίστεψέ με μετά δεν θα το θεωρεί κανένας σημαντικό.
Για εμένα είναι πολύτιμο. Αντί να με κρίνεις δοκίμασε το είναι τέλειο!




Θέλω να αγαπώ αυτούς που μπορώ να αγαπήσω. Μόνο εγώ διαλέγω ξέρεις.
 Όχι δεν εννοώ ότι εσένα δεν σου αξίζει. Θέλω να ταιριάζει η στιγμή μας στην ζωή, να έχουμε χημεία και δυναμική, να υπάρχει κατανόηση και σεβασμός...ξέρεις... αυτά τα απλά που όλοι έχουμε ανάγκη. Δεν λέω καμία σοφία.

Θέλω να αγαπώ αυτούς που θέλω εγώ να αγαπώ και αυτό δεν έχει σχέση με το ποιος είσαι εσύ.
 Είναι πολλοί και χωράνε κι άλλοι!
Αλλά εγώ διαλέγω.






Δεν κάνω το αντίθετο από αυτό που μου ζητάς. Απλά έχω διαλέξει άλλη διαδρομή άλλο στόχο. Είναι ο δικός μου στόχος ξέρεις και είναι καλός για εμένα προσπάθησε να καταλάβεις σε παρακαλώ.


Ξέρεις είμαι στο τρένο της ζωής και τρέχει. 
Δεν προλαβαίνω να ασχοληθώ με αυτά...
Δεν θέλω να χάνω στιγμές...
Ζω όσο περισσότερες μπορώ, με ηρεμεί.
Και είναι πολλές μικρές στιγμές ακόμα και μέσα σε μια μέρα.
Αν θέλεις σταμάτα να κοιτάς τι κάνουν οι άλλοι και ανέβα στο τρένο.
Να δεις από το παράθυρό του τις στιγμές! Είναι μαγικό σαν την ανατολή!



Πάντα υπάρχει χώρος στην καρδιά μου.
Ανέβα στο τρένο!!
















Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις